Inżynier Wsparcia Technicznego, systemy domofonowe, woj. mazowieckie (KMFx)
Okres trwania rekrutacji | Od 2024-07-29 do 2024-08-31 |
Miejsce pracy | mazowieckie |
Opis stanowiska
FIRMA: * producent * ponad 70 lat na rynku * systemy domofonowe OBSŁUGIWANY REGION: woj. mazowieckie, sporadycznie również łódzkie, lubelskie, podlaskie BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA: • wsparcie techniczne klientów na obiektach inwestycyjnych na etapie realizacji inwestycji oraz opieki gwarancyjnej i pogwarancyjnej • kontrola systemów oraz okablowania zainstalowanych na obiektach wg wskazań pracodawcy • przeprowadzanie testów oferowanych produktów oraz sprawdzanie poprawności i opracowywanie końcowych wersji katalogów technicznych • przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń technicznych dla klientów firmy OFERTĘ KIERUJEMY DO OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ: • wykształcenie techniczne (mile widziane wyższe, na kierunkach elektryka, elektronika, automatyka lub pokrewnym) • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 • znajomość programu AutoCAD, Office • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych GWARANTUJEMY: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • niezbędne narzędzia do wykonywanej pracy: samochód (również do użytku prywatnego), laptop, telefon • szkolenia techniczne oraz produktowe • benefity pozapłacowe, m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna |
Dodatkowe informacje
Minimalne doświadczenie | 1 rok |
Minimalne wykształcenie | Średnie |
Posiadanie prawa jazdy kategorii | B |
Obsługa komputera | Wymagana |
Języki |
Angielski (Poziom B1 - Średniozaawansowany) - Wymagane |
Rodzaj umowy | umowa o pracę |