Inżynier Wsparcia Technicznego, systemy domofonowe, woj. mazowieckie (KMFx)

 
Client Logo
Okres trwania rekrutacji Od 2024-06-27 do 2024-07-31
Miejsce pracy mazowieckie

Opis stanowiska

FIRMA:
* producent
* ponad 70 lat na rynku
* systemy domofonowe

OBSŁUGIWANY REGION: woj. mazowieckie, sporadycznie również łódzkie, lubelskie, podlaskie

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA:
• wsparcie techniczne klientów na obiektach inwestycyjnych na etapie realizacji inwestycji oraz opieki gwarancyjnej i pogwarancyjnej
• kontrola systemów oraz okablowania zainstalowanych na obiektach wg wskazań pracodawcy
• przeprowadzanie testów oferowanych produktów oraz sprawdzanie poprawności i opracowywanie końcowych wersji katalogów technicznych
• przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń technicznych dla klientów firmy

OFERTĘ KIERUJEMY DO OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ:
• wykształcenie techniczne (mile widziane wyższe, na kierunkach elektryka, elektronika, automatyka lub pokrewnym)
• znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
• znajomość programu AutoCAD, Office
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych

GWARANTUJEMY:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• niezbędne narzędzia do wykonywanej pracy: samochód (również do użytku prywatnego), laptop, telefon
• szkolenia techniczne oraz produktowe
• benefity pozapłacowe, m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna

Dodatkowe informacje

Minimalne doświadczenie 1 rok
Minimalne wykształcenie Średnie
Posiadanie prawa jazdy kategorii B
Obsługa komputera Wymagana
Języki Angielski (Poziom B1 - Średniozaawansowany) - Wymagane
Rodzaj umowy umowa o pracę