Specjalista ds.obsługi klienta w segmencie redystrybucji.
Okres trwania rekrutacji | Od 2019-04-16 do 2019-05-15 |
Miejsce pracy | lubelskie, łódzkie, mazowieckie, świętokrzyskie |
Opis stanowiska
Naszym klientem jest czołowy, światowy dostawca materiałów technicznych. Firma dostarcza materiały dla instalatorów, firm budowlanych, sklepów, hurtowni i przemysłu. Za priorytet stawia sobie profesjonalną obsługę klientów, również za pomocą nowoczesnych systemów zamówień internetowych, a także profesjonalne doradztwo techniczne. Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalisty ds. obsługi klienta w segmencie redystrybucji Miejsce pracy: woj. mazowieckie/łódzkie/świętokrzyskie/ lubelskie Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - obsługę klientów sklepu internetowego; - fachową pomoc przy rozwiązywaniu problemów technicznych, np. przy rejestracji do platformy internetowej; - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w procesie tworzenia zamówień przez Internet; - współpracę z handlowcem mobilny. Wymagania stawiane kandydatom: - znajomość produktów z branży sanitarno-grzewczej lub elektrycznej; - doświadczenie w pracy z klientem; - duża swoboda w obsłudze komputera, Internetu i aplikacji mobilnych; - wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe techniczne związane z branżą instalacyjną. Firma oferuje: - pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; - atrakcyjne wynagrodzenie, składające się z części stałej oraz premii; - profesjonalny pakiet szkoleń i możliwość rozwoju zawodowego; - prywatna opieka medyczna; - kartę MultiSport; - ubezpieczenie grupowe; - pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach. |
Dodatkowe informacje
Minimalne doświadczenie | 1 rok |
Minimalne wykształcenie | Średnie |
Posiadanie prawa jazdy kategorii | B |
Obsługa komputera | Wymagana |
Rodzaj umowy | umowa o pracę |