Specjalista ds.obsługi klienta w segmencie redystrybucji.

 
Client Logo
Okres trwania rekrutacji Od 2019-04-16 do 2019-05-15
Miejsce pracy lubelskie, łódzkie, mazowieckie, świętokrzyskie

Opis stanowiska

Naszym klientem jest czołowy, światowy dostawca materiałów technicznych. Firma dostarcza materiały dla instalatorów, firm budowlanych, sklepów, hurtowni i przemysłu. Za priorytet stawia sobie profesjonalną obsługę klientów, również za pomocą nowoczesnych systemów zamówień internetowych, a także profesjonalne doradztwo techniczne.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalisty ds. obsługi klienta w segmencie redystrybucji
Miejsce pracy: woj. mazowieckie/łódzkie/świętokrzyskie/ lubelskie

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę klientów sklepu internetowego;
- fachową pomoc przy rozwiązywaniu problemów technicznych, np. przy rejestracji do platformy internetowej;
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w procesie tworzenia zamówień przez Internet;
- współpracę z handlowcem mobilny.

Wymagania stawiane kandydatom:
- znajomość produktów z branży sanitarno-grzewczej lub elektrycznej;
- doświadczenie w pracy z klientem;
- duża swoboda w obsłudze komputera, Internetu i aplikacji mobilnych;
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe techniczne związane z branżą instalacyjną.

Firma oferuje:
- pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- atrakcyjne wynagrodzenie, składające się z części stałej oraz premii;
- profesjonalny pakiet szkoleń i możliwość rozwoju zawodowego;
- prywatna opieka medyczna;
- kartę MultiSport;
- ubezpieczenie grupowe;
- pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach.

Dodatkowe informacje

Minimalne doświadczenie 1 rok
Minimalne wykształcenie Średnie
Posiadanie prawa jazdy kategorii B
Obsługa komputera Wymagana
Rodzaj umowy umowa o pracę