Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta, branża nieruchomości (KMIc)

Okres trwania rekrutacji | Od 2025-03-31 do 2025-04-30 |
Opis stanowiska
FIRMA: * deweloper * wieloletnie i bogate doświadczenie * świadczenia projektowo - budowlane * stabilna i ugruntowana pozycja MIEJSCE PRACY: okolice Poznania BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNA/Y ZA: • kontakt telefoniczny z klientami, którzy wyrazili zainteresowanie ofertą mieszkaniową • udzielanie informacji na temat dostępnych inwestycji • badanie potrzeb klientów i przekazywanie informacji do działu sprzedaży • prezentowanie aktualnych i przyszłych inwestycji firmy • budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wysokie standardy obsługi OFERTĘ KIERUJEMY DO OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ: • doświadczenie w obsłudze klienta • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne • zdolność do nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami • umiejętność słuchania i dostosowywania komunikacji do potrzeb rozmówcy • otwartość na współpracę i dzielenie się wiedzą z innymi członkami zespołu • podstawową znajomość rynku nieruchomości (mile widziane) • empatię oraz zdolność do rozwiązywania problemów w sposób konstruktywny GWARANTUJEMY: • stabilne zatrudnienie na umowie o pracę • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie • wszelkie narzędzia do wykonywanej pracy • pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie |
Dodatkowe informacje
Minimalne wykształcenie | Średnie |
Rodzaj umowy | umowa o pracę |