Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta, branża nieruchomości (KMIc)

 
Client Logo
Okres trwania rekrutacji Od 2025-03-31 do 2025-04-30

Opis stanowiska

FIRMA:
* deweloper
* wieloletnie i bogate doświadczenie
* świadczenia projektowo - budowlane
* stabilna i ugruntowana pozycja

MIEJSCE PRACY: okolice Poznania

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNA/Y ZA:
• kontakt telefoniczny z klientami, którzy wyrazili zainteresowanie ofertą mieszkaniową
• udzielanie informacji na temat dostępnych inwestycji
• badanie potrzeb klientów i przekazywanie informacji do działu sprzedaży
• prezentowanie aktualnych i przyszłych inwestycji firmy
• budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wysokie standardy obsługi

OFERTĘ KIERUJEMY DO OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ:
• doświadczenie w obsłudze klienta
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
• zdolność do nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami
• umiejętność słuchania i dostosowywania komunikacji do potrzeb rozmówcy
• otwartość na współpracę i dzielenie się wiedzą z innymi członkami zespołu
• podstawową znajomość rynku nieruchomości (mile widziane)
• empatię oraz zdolność do rozwiązywania problemów w sposób konstruktywny

GWARANTUJEMY:
• stabilne zatrudnienie na umowie o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie
• wszelkie narzędzia do wykonywanej pracy
• pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie

Dodatkowe informacje

Minimalne wykształcenie Średnie
Rodzaj umowy umowa o pracę