Sekretarka

 
Client Logo
Okres trwania rekrutacji Od 2022-01-13 do 2022-02-06

Opis stanowiska

- zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy biura – zarządzanie korespondencją,
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji,
- przygotowywanie rozliczeń dokumentów,
- tłumaczenie i/lub redagowanie umów, dokumentów, pism,
- organizacja i koordynacja spotkań,
- współorganizacja targów, prelekcji, innych wydarzeń krajowych i zagranicznych.

Dodatkowe informacje

Dodatkowe wymagania - dobra znajomość języka angielskiego, - komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub francuskiego, będzie dodatkowym atutem, - minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, - bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, terminowość, wysoka dyscyplina i samodzielność w realizacji zadań, - dobra znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem arkuszy kalkulacyjnych, - umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z ludźmi,
Rodzaj umowy umowa o pracę