Regionalny Kierownik Sprzedaży-systemy komunikacji oraz kontrola dostępu
Okres trwania rekrutacji | Od 2019-09-17 do 2019-10-17 |
Opis stanowiska
Aktualnie na rzecz naszego Klienta, czołowego producenta i projektanta cyfrowych oraz analogowych systemów komunikacji i kontroli dostępu, szukamy osób z całej Polski na stanowisko: Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Zadania: - pozyskiwanie nowych klientów na rynku dystrybucyjnym - budowanie i umacnianie relacji z dotychczasowymi Klientami - budowanie wizerunku firmy Oczekiwania: - doświadczenie na stanowisku mobilnym, - zaangażowanie i wysoka motywacja do pracy, - umiejętność prowadzenia negocjacji, - kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów, - dyspozycyjność, gotowość do pracy w terenie, - prawo jazdy kategorii B, - mile widziane wykształcenie techniczne (elektryczne) - znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (nie jest to warunek konieczny) Firma oferuje: - wysokie wynagrodzenie: podstawa + prowizja od realizacji sprzedaży, - umowa o pracę, - niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon), - interesującą pracę w międzynarodowej firmie, - możliwość rozwoju zawodowego. |
Dodatkowe informacje
Minimalne doświadczenie | 1 rok |
Minimalne wykształcenie | Średnie |
Posiadanie prawa jazdy kategorii | B |
Obsługa komputera | Wymagana |
Rodzaj umowy | umowa o pracę |